UykusuzAnne21 benim kızım 3 aylık oldu. Hiçbir zaman uyandırıp emzirmedim. Uykuda kan şekeri düşmez bebeklerin. Doktorumuza da sorduk uyandırma dedi. Zaten bebek acıktığında uyanıyor. İlk zamanlar max 3 saatte bir uyanıyordu ama şimdi yaklaşık 20 gündür gece ikide bi dalıyor uykuya sabah altıya kadar. Altıda biraz mıZıldanıyor uykusu açılmadan meme veriyorum emip uyuyor. Sekiz gibi uykusunda kaka yapıyor. Uykuya devam ediyor, en son 11de uyanıyor. Bebeği uykudan uyandırınca huzursuz olur. Bırakın kendi uyansın