Bekra Edizbeyinannesi ilk ay bende kaynatıp veriyordum sonra bir sitede okumuştum canm kaynayınca suyun belli mineralleri ölüyormuş diye içme suyu önemli kaynatmadan verebilirsiniz yazıyordu 4 aylık oldu hiçte birşey olmadı çok şükür
Edizbeyinannesi Ogretmenannee1 evet haklısınız ben anne sütü de veriyorum gerek olmaz sanmıştım başladım bende
cnsb Bende kullanıyorum çok kusuyor bebeğim Aptamil ar var birde kusmaya karsiymis Dr onu önerdi onu içince kusmuyor hiç oda biraz pahalıya kaçıyor mecbur Alicaz artık yada başka marka manaya gecicz.
Edizbeyinannesi cnsb yaa çok geçmiş olsun bende yeni başladım mamaya bakalım denicem bi kaç gün bi sorun olmazsa devam edicem
cnsb Edizbeyinannesi bazen veriyorum bazen vermiyorum kafama göre ama araştırmalarıma göre vermeyin diyorlar mamayi zaten suyla yapıyorsunuz emen çocuğa da mama yiyen çocuğa da ilk 6 ay su vermenize gerek yok diyorlar
oz_lem Edizbeyinannesi oy kıyamam Allah sağlık versin 🧿🙏❤️ Şuan sorun ne anne sütü var mı yoksa sadece mama mı veriyorsun paramiliter bir maması var eczanede ondan ver gaz olmuyor kabız olmuyor aptamil prosyneo diye geçer
Edizbeyinannesi oz_lem anne sütümde alıyor canım emmiyor ama sağıp veriyorum elimden geldiğince 🤷🏼♀️
Leman01 Edizbeyinannesi 5 aylık olana kadar hiç su vermedim ki zaten içmek istemiyorlar. Kaynamış soğumuş su olduğu için . Kaynamış soğumuş suyun tadı çok kötü gerçekten bende içmek istemem o yüzden bebek suyu aldık onu içiyor