Papatyaa_ Merhaba anneler görümcem bi bebeğin eksiği var mı Diye sordu (ilk defa) ben de bebek arabalarına bakıyorum dedim. Bebeğim 1.5 aylık. Önereceğiniz güzel konforlu bebek arabası var mı. Belki görümcem hediye alır 😁🌸
Kucukkalbim Papatyaa_ Kraft twist kullanıyoruz çok memnunum çift yönlü kullanıma sahip,şık,konforlu 👍🏻
drn5410 Papatyaa_ kraft leon kullanıyoruz memnunuz biraz büyük sadece arabanız küçükse zor olur ama genel anlamda memnunum bide biraz pahala mış olabilir biz 1700e almıştık sanırım 🤭
Ozgeackgz-0 Papatyaa_ joie mürid çift yönlü bebek arabası hayatımın en doğru seçimi 😅 aynı modelin tek yönlüsü chicconun da var