Ayka06 bebeğim 20 günlüktü gaz sancıları başlayınca emmedi uyku aralarında emzirdim 1 buçuk aylık olana kadar gündüz manuel pompa ile sagdim ama çok zaman alıyor ve sadece ön sütü sağiyor bence emiş gücü yetersiz. Sonra doktor da kilosu az mama ver diyince biberona alıştı hiç tutmadi. Mamajoo elektrikli süt sağma makinesi aldım yaklaşık 3 aydır da makine ile sagiyorum sütüm daha da arttı en geç 5 saatte bir sagmaya çalışıyorum bebeğim durmazsa. Süt arz talep meselesidir ne kadar eksilirse o kadar dolar demişti doktorumuz bebek emer gibi mutlaka her bir göğsü süt gelsin veya gelmesin 15 er dk sağ demişti ben hep öyle yaptım yapıyorum.. sütüm bitene kadar sagicam de. Bol su iç süt yapan gıdalar tuket uyumaya gayret et. Ama sütü kurutan en kotu şey stres. Bol bol sütlü günler diliyorum