elfozyil Arkadaşlar merhaba, oğlumun popo bel aşağısında yeşillik gibi mor değil alan var acaba hep sırt üzeri yatmaktan mı yaşayan var mi ?
elifiii elfozyil dogum lekesi olabilir mi? Moğol lekesi diye aratın isterseniz , benim oglumda var. Bende de var.
Cagankdr elfozyil benim bebegimdede var o doğum lekesi gibi bisimis zararlı değilmiş doktor öle dedi büyünce geçer dedi
elfozyil elifiii bende araştırırım şimdi sanırım öyle canım. Böyle yatmaktan yeşillenmiş bir leke kuyruk sokum içi de tamamen yeşil