Kizlar bugun oglumun 9 annemin 8 benimse 18. Gunum 15. Gun test verdim hala pozitifim diye karantinam bitmedi annemle ogluma teste gerek yok 10 gunden sonra cikabilirler dendi ama evde 2 negatif var bulasiciligi kesin gidermi bana ekstra karantina verme sebepleri ilk testim negatifti kan degerlerinden dolayi doktor karantina vermisti ilk defa 15. Gundeki testim pozitif ciktigi icin