Emirhanpasa ilk zamanlarda zorlama ve fazla hareketten açılma kanama olması belki normaldir ki o durumda bile nadir rastlaniyor .Sizin 3 ay gecmis üzerinden başka Dr a en kısa zamanda gösterin. Zaten enfeksiyonlar bulaşmak için yer arıyor. Sonra daha kötü bir sağlık sorunu meydana gelmesin.Çok geçmiş olsun.