Elifhifa Atlattığınıza çok sevindim dilerim sonuçlarınız temiz çıkar. Benim ilki uyuşma şikayeti yüzündendi, ikincisi anevrizma var mı diye baktılar, sonuncusu üveit hastalığına yakalandım sebebi için ilaçlı mr çekildi, onun sonucu beyinde noktacık şeklinde lekeler çıktı, büyürse büyük sıkıntı dedi dr 5 yıl oldu demek ki büyümediler☺️🙏gayet sağlıklıyım çok şükür. Sizin şikayetiniz neydi?