Kızlar mamajonun plastik biberonunu kullanıyordu kaliteli zannedip almıştım ucuz da bir şey değil, dün aksam biberon kaynatırken yamuldu çok şaşırdım , bi tanede cam biberonum var ama tek bşberonla zorlanıyorum, yarına kadar yamulan biberonunu kullansam olur mu? Yoksa zararlı mı olur