Baharas oğlum hastaydı üç gündür şimdi benim de boğazım ağrıyor bedenim çok ağrıyor başım çatlıyor ateşim yok ama yine de şüphe var ve hamileyim yarın nifty testi için hastaneye gitmeliydim ama insanları riske atmamak için doktoru aradım o da 14 haftaya kadar yolu var dinlen eğer geçmezse duruma bakarız dedi test yaptırmamı önerdi ama korona belirtilerinin hepsi bende yok üşütmüş de olabilirsin dediler bilmiyorum dinlenemiyorum oğlumun peşinde koşmaktan bi sıcak çorba yapanımın olmadığı ülkedeyim eşim gücünün yettiğini yapıyor inşallah geçecek