İyi akşamlar arkadaşlar kızım 4 aylık. Malesef ki bizde egzamaya yakalandık 😔 ilk başta yanaklarında ısılık gibi gelip gidiyordu sıcaktan diye düşündüm. Daha sonra vücudunda yani göbeğinde kol bacaktada çıkınca şüphelendim doktora gittik 2 gün önce egzama dedi alerji testi yaptı sırttan birsey çıkmadı. Yemene dikkat et dedi ve krem yazdı kortizon içeriyor en fazla 5 gün kulan dedi bugün 2. Günümüz. Aynı zamanda her gün duş ve vücut nemlendirme yapıyorum. Çok üzülüyorum 😔 gördükçe kahroluyorum sanki. Ankarada yaşıyorum. Devlet hastanesine gitmiştik ama içime sinmedi sanki. Ankarada onerebilceginiz doktor hastane özel klinik fark etmez var mı ? Bana yardımcı olur musunuz? Önerilere açığım