Kaç aylık, bebişleriniz kaç kilo diye neden post açarsınız anlamam her bebek farklıdır her bebeğin kilosu boyu gelişimi farklıdır burda prematüre anneler var yeni doğan yoğunbakımda bebeği yatan anneler var lütfen bu gereksiz postları açmayın Bebeğiniz aguluyormu gülüyormu renkler ilgisini çekiyormu gazı kaçıncı ayda bitti nezaman emekledi vs bs bu tarz postları açın ki birbirimizden faydanalalım fikir alışverişi yapalım KIYASLAMA değil