gulserenkaya valla mesela tam aklıma bisey getiriyorum yemek için iştah geliyor tam yicem uyanıyor şu bu derken geliyorum yemeye yok ucundan yemek için yiyorum o kadar .. ama ben sürekli tatlı şeyler yemek istiorum deli gibi ya sende öyle oluyor mu bu seferde vicdan azabı çekiyorum gerci onu da biraktim çikolata tatlı tarzı gaz yapıyormuş doğru mu ?