HHatice Selam kızlar 10 Ağustosda doğum yaptım 10 Eylülde kırkımız çıktı hâlâ adet olamadım bu kadar geçikmesi normal mi 🤗
Aybukemm HHatice 2 sene olmayanı bile gördüm canım 😊 benim 68 gün lohusa kanamam oldu 5 günde renk oldum toplam 73 gün sürdü kanamam
Sedada HHatice 2 ay 26 günlük bir kızım var 11 temmuz da doğum yaptım ve 3 ekim regl oldum ve emziriyorum 😁😁
Anneogul29 HHatice normal tabi ama ben 40 im çıktı hemen oldum başlarda düzensiz oluyor ama düzeliyor bı süre sonra duzeliyor
ayazasaf HHatice millet 1-2 sene olmuyor ya keşke olmasaydım 😄😄😄 ben 37. Gün biten kanamadan 7 gün sonra hemen oldum her ayda oluyorum hamileyken kafa rahattı 😄
Eda95 HHatice 2 sene bile olmayan bir tanıdığim var normali 1 sene diue biliyorum ben 9 ay sonra olmuştum normal bence takmayın bende çok stres yapmıştım neden olmuyorum falan diye ama oldum şükür
nickimikili HHatice 6 aydır olmadım bende emziren annelerde özellikle 2 yıl bile olmayabilir diyordu doktor🤷🏼♀️