kizkar bevegi atopik olup kortizon kullanan oldumu 9 gun kullandim iyiye gidiyor gibiydi ama 2 gundur sanki surdufum yerler daha kuru siuler neler kullaniyorsunuz valla cok uzuluyorum bu duruma birde dun doktor dinledim ileride aletji astima yakalanma riski yuksek oluyormus bu cocuklarda lütfen biri gecti desin yaklasik 1 aydir var 3 ayligiz