ozi doktora bilr götürdüm gece en az 13 kez uyanmıstı saydık öahvolduk gazı yok dedim ama ultrasonda aşırı gazlı çoktı ve çbir o kadarda gaz çıkartıyor ki baya baya çıkıyor ultrasona girmedende gaz çıkarmıştı oysaki ben diş hastalık derken kızımın gazı hiç geömemiş oysaki gazı yok demeyin bence 1 haftadır hiç uyku yok nerdeyse gözü kapalı aplamaya başladı ve 7 bucuk aylık olduk çok gazlı bebekler ne akdar çıkarsada yetmez bu durum bazrm 1 yada 1 bucuk yasına kadar devem eder