Wyz canım ya sen yeterki sağlığına kavuş düzelir herşey benim kızımda 2 yaşına girecek 2 hafta önce basur ameliyatı oldum mecbur kaldım çok kotuydum bir gece hastanede yattım aklım hep kızımdaydı sanki suçluymuşum gibi vicdan azabı çektim ertesi gün eve çıktım kızım resmen çıldırdı gece sınır krizi geçirdi sallanarak uyuyor ikna edemediler gece 4 ’ten 7 ye kadar salladım ağlaya ağlaya çok affedersiniz kıçım kanaya kanaya ve hala etkisinde sonra iyilestim şükür altını degistiriyordum anne hasta olmuş dedi bende yok bebeğim iyilestim dedim yaşasın diye bir bağarmasi vardı rabbim hiçbir evladı anasından ayırmasın zaten onlar olmasa bu kadar korkmayız hastalıktan hiçbir şeyden