Wyz hiç bir şekilde yanına girmedim. Görüntülü konuştuk ilaçlarım bitirmeyen sonra kapıyı açıp eldiven maske ile tabi eşim uzaktan gösteriyordu. Ama ne kucağıma aldım ne başka birşey. Gerçekten çok zor bir süreç ama sonsuz şükürler olsun Rabbime evladıma eşime kavuştum.
sizin gibi h bir yere çıkmayan bir insandım. Yapacağımız varmış Rabbim öyle yazmış demekski yaşadık.
sadece bu postu okuyan annelerimiz. Covıd 19 gerçekten tehlikeli bir hastalık. İnsanı sevdikleriyle herşeyi geç evladıyla bile sınıyor. Ama şu an hasta olan umutsuzluğa kapılan ya da bu hastalıktan çok korkan arkadaşlarım inanın bana ilerleyen zamanlarda bu hastalığa grip diyeceğiz. Ve şunu da belirltmek istiyorum çoğu insan ayakta atlatıyor zorlu süreç ilk 5 gün. Rabbim biran önce tüm dünyadan def etmeye nasip etsin inşallah, evlatlarımızı bizi sevdiklerimizi korusun 🤲🏻