2balbiranne Kaanefe_ bebeğin vitamini size hafif gelebilir ama bizler içinde var doğum sonrası vitamin kaybımız çok oluyor benim drm magnezyuma foliğe devam edebilirsin demişti
Kelebekkk34 Kaanefe_ hamileyken verilen d vitamini damlasını kullanabilirsiniz, bende doğumdan sonra devam ediyorum kullanmaya doktorum demişti