Seyma_Mirza Kızlar öncelikle merhaba bebeğim şuan 4 ay 4 günlük ve hala her bezinde kaka oluyor bazen az gibi bazen çok sağlık ocağında ebe kilo alımı çok iyi bir sıkıntı olsa kilo almaz dedi ama böyle olan var mı acaba?