Kizlar merhaba. Bebegim 9 bucuk aylik. Uzun suredir evden calisiyodum ama bugun ani bir kararla yarin ise gelmem soylendi. Dogumundan beri pandemi sebebiyle tas catlasa bir saat ayri kaldik simdi 10 da babaannesine birakip 6bucukta alabilcem.
isi birakmam soz konusu degil oyuzden isi birak demeyin😔 Yarin gecer di mi, biraz yureklendirilmeye ihtiyacim var.
Bir de beslenmesi nasil olmali kafam karisti ben oyle saatli emzirenlerden degilim. Sabah emzirip vericem sonra kahvalti yapacak. Sonra nezaman sut vermeli? Ben mesela suan kahvalti, aksam yemegi ve ara ogunler veriyodum oglen yogurt ya da meyve puresi gibi. Kafam karisti acikir da kayinvalidem anlamaz falan diye🙄
kahvaltidan 2 saat sonra sut verse saat 3 gibi de corba verse 6 bucuga kadar acikir mi tekrar sut verse beni emer mi kafamda deli sorular🤦🏻♀️