Dryadm Cuma günü sünnet oldu bebeğim pazartesı bandaj çıktı dün bügün sıcak suya oturtuyorum ama çıkmıyor bandaj ne yapmam lazım
nurhayatervaras Dryadm üste kalsın 💙 doktoru veya hastaneyi arayıp öğrenme şansınız varsa sorun isterseniz
Sinem2506 Bizim doktorumuz Dryadm bizim doktorumuz hastanede biraz baticon dökmüştü bekletmişti bide çok yapışıksa gliserin yumuşatıyo diye biliyorum
Pineapple20 Dryadm canım baya beklemesi lazım suda bi de eşim eczaneden sarı bi toz almıştı suya karıştırıp dökün demiş eczacı. Yarım gün boyunca onu döktük sonra çıkardık yine de biraz zor oldu. Ama çıktıktan sonra acısı olmuyor çıkarken biraz ağlarsa korkma.
Dryadm Minikannesi00 nurhayatervaras Sinem2506 Pineapple20 Angars cok tesekkur ederım yorumlarınız için suda sıkılana kadar oturttum ama bızımkı bayagı kurumus ve yapısmıstı elimle masaj gıbı yaptım ama yok cıkarmayı deneyınce kanıyordu açık yara oldugu için yağ falan sürmek istemedım mıkrop kapar dıye korktum 5 aylık bebegım hastanede bır sıvı dokunce cıktı ama yıne bayagı kanadı malesef sonra batikon falan megersem batikona alerjısı varmıs bayagı stres yaptım ama gectı gıttı cok sukur tekrar tesekkurler
Angars Dryadm bizim doktor kendi cikartmisti uzerine birşey dökmüştü unuttum sivi bebek yagi gibi birseydi