Moralim sıfır sıfır sıfır:(( Ya valla çaldırcam az kaldı. Bebeğim beyaz tenli tam bir pamuk ama cildi çok hassas gerçi benimde babasınında hassas bebeğin böyle olması dogal. Neyse bi iki hafta önce şanpuan değişikliği yapmıştım kaşlarında kulaklarında döküntü yapmıştı sonra gelip burda yazdım konaktır filan dendi. Sanki doktora gitsem ölücem bende zeytinyagı filan sürüyorum geçmesini bekliyorum filan. Dğn 2. Ay kontrolü üçün doktora gittik kadın dedi atopic dermatit yani egzama olmuş. Sebamed kullanıyorum dedim devam et dedi. Bana diyet verdisüt ve türevlerinden uzak dur dedi birde egzamalı bölgeler için corasatin dye bir krem verdi pembe olandan neyse aldık geldik kremi sürdüm aksam sabah bir baktım sürdüğüm yerler kızarmış. Doktoru aradım yapmaması lazım 3.4 gün daha kullan dedi ama içim el vermiyor bildiğiniz ciğer gibi kızardı kasları :( keyfi yok n yapcam sasırdım. Önerisi olan var mı sizler ne yapıyorsunuz egzama için?