Merveayazz Bugün oğlumu göz doktoruna götürdük 14 aylık şuan doktor astigmat var gözlük kullanması lazım ancak şuan iki gözü de aynı derece ama en fazla 6 ay sonra takması lazım dedi ama ben takmayacağına eminim var mı bu durumda olan nasıl alıştırmak lazım
Hazalce Merveayazz merhaba yazınızı rastgele gördüm benim kızımda da göz kontrolünde astimat çıktı takip önerildi sizin durumunuz nasıl şimdi gözlük kullanıyor mu oğlunuz
Merveayazz Hazalce hayır başka Bi doktora daha götürdük şimdilik gözlük kullanmaya gerek yok takip edicez derecesi düşebilir dedi