NeslihanAyanolu Selam anneler Sezeryan ile doğum yaptım oğlum 7 ayı geçti ama ben daha hiç adet olmadım telaşlanmaya başladım bu kadar geç olan var mı? Doktora gitmekte istemiyorum açıkcası doğumdan sonra fobi oldu ☹️😨normalim?
Elff NeslihanAyanolu 8 aylığız bu ay çok az bi kanama oldu üç gün ama o kadar başka YÖK çok ama çok azdı 🙃
Pelinzade Ayy bende yaza kadar olmak istemiyordum iki aylığız bugün oldum hiç mutlu değilim çümkü ağrılı oluyorum yatak döşeklik yanı çok alışmıştım olmamaya şimdi korkuyorum yine ağrılı olursam çocuğa nasıl bakacağım
Fatosmankirr Pelinzade dogumdan sonra ilk adet oldugunda ağrı olmuyor diye duymuştum benim bi kac gundur oyle bi ağrım va acaba adet agrisi mi ki😞