Ftm3806 Merhaba kızlar ben tekrar kpss düşünüyorum malum iş bulmak zor bebeğim çok küçük ama biraz büyüyünce mesele ne kadar bunu başaran var mı çok merak ediyorum
dilara5258 Ftm3806 kızım 18 aylık canım bende çalışmaya niyetlendim ama çok da başaramıyorum öğle uykusunda ne kadar uyursa o kadar çalışıyorum tabi bende geceden uykusuz kalmadıysam
Balliturta Ftm3806 merhaba kızım 17 aylık kasımda sınavım var lise mezunu hemşireyim zorda olsa çalışıyorum öğlen uykusunda akşam o uyuduktan sonra hiç boş durmuyorum
Nlyckmk Ftm3806 ben 1 aydan fazla çalışıyorum bebeğimi uyuttuktan sonra anca 3-3.5 saatimi veriyorum gün içinde de çözebilirsem soru çözüyorum
_milena Ftm3806 Bir kaç yere yapıştırıyorum bişeyler gel git bakıyorum. 2 günde bir bazen 3 günde bir değiştiriyorum. Şu aralar ara vermeye karar verdim. Tekrar başlıcam bu şekilde
Aysalya Balliturta Balliturta ben de sizin gibiyim bebeğim 14 aylık hayırlısı inşallah çalışmaya çalışıyorum
yigit57 Ftm3806 hoş ben o işleri 2. Üniden sonra bıraktım ama şuan oğlumla bırak ders çalışmayı tuvalete zor gidiyorum.
Ftm3806 yigit57 aynen bende video izleyim diyorum bu defa o da bakıyor kapatıyorum hemen ama nasıl yapsam çok çalışmak gerek alan düşünüyorum açıkçası ama zor