Kızlar hayırlı günler bebeğim 3 ay 22 günlük ve beni emmek istemiyor ne zaman emziricek olsam veryansın ediyor ama emziği tutuyor. 6-7 gündür böyle doktor kaşık biberon önerdi 800 lira alıp denicem inşallah fayda eder. Sütümün azalmasından kesilmesinden korkuyorum. Siz hiç yaşadınız mı böyle bir dönem çok yoruldum çok bunaldım aç çocuğum biliyorim ama emmiyor ne yapicam lütfen yardım edin