ikibidikinannesi Ayseee27 olsa Enes bey söyler çünkü benim oğluma bakar bakmaz var dedi kansızlığı tedavi edelim eğer geçmezse kardiyolojiye yönlendircem dedi ama geçti şükür bizde az kilo alıyoruz ya 6 ayı doldurmak üzere sanırım bu 2 ayda anca 600 gr almadı bile
Ayseee27 ikibidikinannesi valla sağlıklı olsunlarda ne yapalım minyon olsunlar:) çok içiyo mama ama genetik herhalde
ikibidikinannesi Ayseee27 ya ne güzel bizimki mamayı beğenmiyor içmiyo ama anne sütüyle de doymuyor ama dediğiniz gibi sağlıklı olsunlar da gerisi hallolur
Melekler Deva da Ahmet Fatih bey var ona gidiyorum güzel ilgili. Doğumumu da yine deva da özlem Borazan var ona yaptım şuan İbrahim’le de özel muayenesi var yeni açtı çöm memnun kaldım 2. Normal doğumum