Kızlar bebeğim 8 aylık. aktivite masası almayı düşünüyorum. bime vs gelenler pek fonksiyonel gelmedi çabuk sıkılır gibi sanki. Fisher Price hoşuma gitti hem de uzun süreli oynayabilir gibi sizce fiyatına değer mi? Ya da başka önerebileceğiniz marka varsa bakabilirim.