bakin sevgili anneler aşı günümüzde çok önemlidir yok o şöyle dedi yok o böyle dedi falan filan geçin bunları durumunuz varsa elinizden geldiğin ce aşıları atlamamaya özen gösterelim aşı sağlıktır o kadar emek harcıyoruz o çocuğu anne rahmine düşene kadar ve sonraki evreler düşünün 9 ay karnimizda taşıyoruz aman nefes aliyormu aman vitamin içeyim eksik.olmasin aman şunu yiyeyim çocuk kilo alsin vs vs vs bunun gibi bir çok şey birde şöyle düşünün bizler şanslıyız çocuklarımız var peki ya çocuğu hiç olmayanlar …lütfen aşı konusunda duyarlı olalım durumun yoktur anlarim birsey diyemem ama durumunuz varsa mutlaka yaptırın sevgiyle kalın güzel anneler…