Kkzlar dün sabah babam ateşlenmiş titreme tutmuş hastaneye gitmişler ateş olunca süphe edip kan tomografi ve burundan bişey sokarak test yapmışlar ikindiye kadar bekletmişler sonuc temiz cıktı negatıf sadece kanda biraz enfeksiyon var deyip göndermişler bugün sabah saglık ocagından aramıslar sonucun negatıf ama karantina yazmışlar diye. Bu nedendir bileniniz var mı strese girdi babam baya