Yasmin_13 Tek yapmanız gereken şey kendinizi yormamanız . Bebeğim 2800 doğdu şuan 2 buçuk aylık kgsi 4500 dü en son doktor gelişimi iyi sağlıklı diyor . Bebegim doğdugundan beri hasta ettiler , erken doğdu dediler ( 38+6), minyon ettiler ( anne babanında maşallahı var ikimizde heybetliyiz bu arada ) Memeyi kes mamayla besle şişirir diyen bile oldu . Bebeğim doğdugundan beri tek anladığım ögrendiğim şey kendimi yormamak . Her söyleyeni duymamak gerekiyor böyle durumda zor ama sizin için en iyisi inanın 🙏🏻