Prenses-annesi1 Hanımlar 5 ay olcak daha tık yok 2 ay bi lekelenme gibi olmuştu ama gelmedi devamı sizler ne kadar süre sonra oldunuz ne zamandan sonra doktora gitmek gerekiyor?
Kelebegim Prenses-annesi1 Emzirme dönemindeyseniz hormonlardan kaynaklı gecikme normal sayılıyor 1 sene vakit veriyorlar
Sezin1 Prenses-annesi1 ben doğum sonrası kontrole gittim doktorum altı ayda olmayabilir 1 senede dedi haziran ayında doğum yaptım hala olmadı
OzgE_K 40’ım çıktığı gün reglm başladı şimdide her ay düzenli devam ediyor sadece gün süresi ve yoğunluğu arttı. 1 seneye kadar olmaması normal deniliyor ama endişelenmeyin.
Erva2alya Bizde 3 ay bir haftalık oldy hala olmadim insan korkuyor acabs hamile miym diye ilişkiye hic girmedim dogudan sonra ilisliye girmeden hamile kalinir mi acaba
Prenses-annesi1 Erva2alya yok daha neler🤭 kalınmaz tabiki bende korkuyorum korunuyoruz ama korunsa bile hamile kalan insanların yazdıklarını görünce korkuyorum
Erva2alya Prenses-annesi1 bende korkuyorum duydukca iliskiye girmedeb hamile kalinir falan filan soyleniyor ozur dileyerek soyluyorum ele sperm bulasma iht ozel bolgeye temasi olursa hamile kalma riski olurmi acaba