Mahbeker Sağlık hastalık doktor önerisi postu açtım bu iki oldu ikisine de cevap yok. Arkadaşlar Gebze tarafı klinik önerisi doktor önerisi için desteğinize ihtiyacımız var. NEDEN sürekli kaynana postu okuyorsunuz
LiTeraRy Mahbeker gebzede yasamadigimiz icin cevap vermiyor olabilirmiyiz yani bilmedigimiz bir konuda ne yazmamizi bekliyorsunuz onu anlamadim..
Seherronya Mahbeker canım googledan bak birde burdan yanıt bulamadıysan mesala ben kendi doğum doktorumu öyle buldum. Bir çok site mevcut doktor yorumları değerlendirmeler falan var işine yarar
Mahbeker duygu00 bence mutlaka vardır. Eskiden böyle değildi buralar. Şimdilerde oyuncak olmuş muhabbetler. Sağlık konuşan yok. Çocuk konuşan yok. Ben oğlumun sünnetini 8 ay önce burda öneriler sayesinde doktora yaptırdım. Şimdi illa kaynana diye açılınca bakılıyor posta.
Annesirintugceuzun Allah her yerdedir. ☺️ Sağlık konularında bilgisi olmadığı için insanlar yazmıyor. Benim de bilgim yok. Yukarıda kalsın ☝🏻☺️
Mahbeker LiTeraRy bilmiyoruz yazmanızı bekliyorum. Yukarda kalsın 1m kullanıcıdan birileri görsün diye. Her muhabbete bilginiz olarak mı yazıyorsunuz. Hiç sanmam
Merve43 Mahbeker yukarda allah olmasıyla ne alakası var gebze ufacık yer toplasan kaç kişi vardir burda gebzede yaşayan bilen. Orda olanlar da belki görmemiştir neye trip atacağınızı şaşırdınız valla
Mahbeker Merve43 off trip atıyorum bak yazıyorsun işte hiç bir alakası yok. Bilerek yazdım yukarda kalsın. İstanbul Gebze tarafı görsün diye.
Mahbeker Mom62636362 gerçekten mi. Bir kaynana postu bir de din kasanlar. Arkadaşım önce oku sonra cevap yaz. Dikkat çeksin diye yazdım. AMACIM GEBZE İSTANBUL TARAFI DOKTOOOORR.
LiTeraRy Mahbeker saglik konularinda kimseye yanlis bilgi vermemek icin girmemde yazmamda ha girdiysem yada gorduysemde ustte kalsin derim yada begenir gecerim demekki posttunuz asagida kalmis kimsede gormuyor kendi kendinize yorum yazip ustte alabilirsiniz postlarinizi illa bizim ustte kalsin dememiz geerekmiyor herkes bu sekilde postlarini ustte tutuyor mesela actiginda bende dahil. Tabikide bilgim oldugu konularda yaziyorum insan bilmedigi konularda baskasiyla nasil muhabbet kurabilir ki akil verebilir ki siz bilmediginiz konular hakkinda baskalarina yaziyorsunuz sanirim tuhafmis.
NhLpRn Postlara cevap vermemenin günah olduğunu düşünüyorsunuz sanırım.. amacınız dikkat çekmekse başardınız buyurun en üstten alın yerinizi
Mahbeker NhLpRn ne alakasi var ya. Kaynanam beni dövdü yazmak yerine bunu yazdım. Ne alaka. Postla başlığın alakası yok.