Btlyldz13 Merhaba güzel anneler🌼kızım 8 aylık oldu ama hala gündüz uykularında meme de uyuyo çekersem ağlıyo ve geri tutuyo gece de sık sık emmeye uyanıyor sizce nasıl emziemeden uyutabilirim 😍
Deletedmom63 Btlyldz13 bende aynı zümra dan ☺️🤗müzdaribim hele ki 1 haftadır yarım saatte bir uyanıyor ve sersem gibiyim 😂
Btlyldz13 Deletedmom63 bizde öyleyiz yarım saate bir 🙄bu ara yemek de yemiyo daha çok uyanıyor diş mi bilmiyorum da
Oyku123 Bi tanede bende var 8bucuk aylik memesiz alsa gozünu kırpıp uyumaz gecede bazen 10 dk da bir kalktigi bile oluyor . Saysam kesin 15 ten fazladir kalkması . Sabaha karsida bi uyuyor sonra hic kalkmiyor .benim tabi pertim çıkmış oluyor
minikbaykus Oyku123 bizde ayınız canım. Kucakta uyuyoz. Besige gidince uyaniyor. Gece o kadar çok uyanıyor ki sayısını hatırlamıyorum.