VerAvci benim oglum da oyleydi 6. Aya kadar devam etti sirf bu yuzden uyku eğitimini yarida birakmistim. Ben tek care yan yatirmakta buldum oyle denediniz mi? oyle cok rahat uyuyorlar hatta havlu ile yatiriyordum hep link atayim burdam görmüştüm gece 2 saate bir uyanan bebegim daha guzel uyudu boyle.. donmeye baslayinca havluyu kaldirdim.direk yan yatirdim