Ya kızlar gelmiyor neredeyse 2 hafta oldu test yaptım kan verdim hamilelik yOk düzenli şekilde gelirken gelmiyor işin garibi ağrılarımda kayboldu . Doktora randevu aldım taa ayın 20 sine bulabildim. Adaçayı falan içiyorum adet söktürücü diye. Başına gelen var mı ? Bu arada kızım 16 aylık emziryorum .