Selam arkadaşlarım. Oğlum 37.haftada doğdu ama 28.haftadan sonra gelişim geriliği başladı ve 1960 kg doğdu boyu 42 cm. Şimdi 11 aylık kilosu sıkıntı değil ama boy olarak hala yaştlarını yakalayamadı 68 cm şuan. Doktor takip gerektiriyor 2 yaşa kadar dedi. Şimdi ayakalanıp yürüme çabası var minicik geliyor gözüme sanki 6 aylık yürüyor gibi 😃 ne zaman yaklaşıyorlar yaşıtlarına bebişi böyle doğanlar takip ettiler mi bu süreci?