iki_erkekannesi31 Toplam üstte 4 altta 2 tane olmak üzere 6 dişi var.üstteki ön iki dişi sararıyor gibi. Nereden ne almam lazım. İlk oğlumda dişlerini o yaşlarda fırçalamama rağmen sıkıntı olmamıştı. Eczaneye mi sorayım. Bunun için öneriniz varsa alabilirim 😊
yasinsmommy iki_erkekannesi31 ben oğluma elmex diş macunu aldım ve normal çocuk diş fırçasıyla fircaladim artık kendi yapabiliyor hemde çok severek ve dişleri sapasağlam emzik kullanmasına rağmen 😊
iki_erkekannesi31 yasinsmommy ama bizimki çok küçük😊macun için erken. Sanırım aparatları varmış parmak şeklinde
MayneymisAltintop Ben kızımın normal fırça ve macun ile fırçakıyorum ama bu kadar kücükken sadece parmak fırça ile fırçalardım. Bi bakın isterseniz netten. Normal fırça ile zor oluyor ağzını kapatınca
iki_erkekannesi31 MayneymisAltintop evet gördüm onalrıda eczaneden alınca dünya para diyolar acaba e bebekte falan var mı