benim oğlanda yarın 1 yaşına giriyor 2 -3 haftadır yürüyor maşallaha artık evin her yerinde baş baş bay bay,gel gel yapıp söylüyor,öpücük atıyor,alkış falan yapıyor🥰 baba,anne,cici,gel,teyze,nene,dede,mama gibi şeyleri söylüyor 4 dişimiz var 5.dişimiz patladı ben oynarsam onunla baya oyalanıyoruz kendi arabalarla vın vın yapıp oynuyor arabaları çok seviyor küplerle oynuyoruz üst üste sesli oyuncaklar gibi yemekte bir günü bir gününü tutmuyor 1 ay emdi sonrasında hep mama artık pek mamada yemiyor günde 2 kere güzel kahvaltı yapıyor menemen delisi maşallah peynirli yumurta krep falan yiyor kahvaltıda ben cici bebe yapıyorum kendim onu yiyor gün içinde pekmezle yoğurt bazen çorba bazen bizle yemek yiyor muhallebi yatmadan öyle 🌺