Nesearsl benim oğlumun da yüksekmiş sağlık ocağından aradılar tekrar topuk kanı istediler uzun süreceği için özelde kendim yaptırdım iki saat içinde çıktı sonuç ve normal değerindeydi. Doktorumuz o zaman topuk kanında çıkan değerlerin çok da sağlıklı sonuç vermediğini söylemişti. Mümkünse hastaneye gidip yeniden tahlil yaptırın çıkan sonuca göre hareket edersiniz sağlık ocağına bildirirsiniz