Sblsrgnsn oğlumun 1 yaş öncesi ek gıda ile arası iyiydi ama 1 yaştan sonra yemek istememe oldu. Bence ilk başta kahvaltıyı biraz da olsa yesin istiyorsanız uyanınca emzirmeyin ki iyice acıksın. Hatta bi çocuk doktoru yakınımız vardı o bize, gece emzirmeyin ki sabah kahvaltısını güzel yapsın derdi. Özellikle yemek yedireceğiniz zaman da emzirmemeye çalışın. Memeye güvendiği için yemek yemek istemiyorlar maalesef. Bir de öğün araları 3 saat olsun ki acıksın 😊 inşallah düzene girer