Merhaba kızlar 3 aylık bir oğlum var 3 gündür her mamadan yediğinde kusuyor. Ve iştahsız acaba neden doktora gitmeme gerek varmı. Kızlar yada bebeği böyle olup bu durumu yaşayan anneler bana lütfen yazssin anne sütü vermiyorum ameliyat oldum sütüm kesildi bu arada. 🥺