Ceyceyc1 Kızlar kızımın Nesim alerjisi var yani yumurtaya alerjisi var ve 2 3 gün sonra 6 ay aşısı var bazı duyumlar aldım besin alerjisı olan bebeklere bazı aşılar yapilmiyormus doğru mu ?q
Minik2589 Ceyceyc1 kızamık aşısı yapılmiyo diye söyleniyor ama yapılıyor hastanede dr.gozetiminde yapılıyor.oda zaten 1yasinda yapılıyor …
Balimkizim Ceyceyc1 evet erteliyor ya da hastanede dr.gozetiminde yapılıyor.. özellikle kızamık aşısında var bu durum. Hatta burada bi anne yaşamıştı.. aratin bulursunuz