Momn Merhaba, iki aylik bebekleriniz emziği atıp elini yumruk yapıp ağzına götürdü mu emzirdikten sonrada yapıyor bunu.intrrnette bir doktor ağız enfeksiyonu olabilir demis
ElifkonunAnnesi Momn bu nerdeyse bütün bebeklerde reflekstir annesi, bebeğiniz ellerini ve diğer her şeyi ağız yoluyla tanımaya çalışıyor 😍
Elifdoruk0103 Momn 2 buçuk aylık bebeğim öyle bir hırsla elini yumruk yapıp ağzına sokmaya çalışıyo ki görmeniz lazım 🤦🏼♀️ Her gün yeni bir şeyler öğreniyorlar bence gayet normal bu durum 🥰 damakları da sertleşiyor olabilir benim yeğenimin 3 aylıkken ağzında diş vardı 🤷🏼♀️
Busrammesut Momn 5 aylık oğlum hâlâ elleri ağzında normal bi durum internette yazan herşeye inanmayın internete kalırsak bütün çocuklar hasta otizm epilepsi vs ..
Momn ElifkonunAnnesi nette yazan doktor yanılttı beni bende öyle biliyorum oral dönemde olduğu için elini ağzına götürüyor :) teşekkür ederim
Tlnbrky Serapalptekin benimde aynı o kadar sokuyor ki arada öğürüyor 😂diş kaşıyıcı aldım onu tutup elini sokuyor yine 😂😂
GokSuM Valla2 aydan beri yapıyor hatta şimdi becerebilse iki yumruğu aynı anda ağzına sokacak. Her yerimiz tükürük. Bi de işaret parmağını küçük diline kadar sokuyor arada 😁😁 az önce ellerini daha iyi edebilme için ilk defa döndü bebem 😍😍😍 3+12
Serapalptekin Tlnbrky bende dis kasiyici aldim hatta tutmaya bile zahmet etmiyor. ben eline vermeye çalışırken elime yapisip benim tutmami istiyor ağzına.