Rules sezeryanla doğum yapmıştım. Boyumuz ve kilo muz sizinkiyle aynıydı. Perşembeden pazartesiye 700 gr kaybetmiş ve sıvı kaybı da vardı. Sütüm yetmemiş, yatış yapıldı ve 5 gün orda kaldı. Ben de hiç göremedim. Kabus gibiydi, ölüp gitsemde unutamıcam. Allah herkesin evladına sağlık versin, gerisi boş.