Benim kızım 12 ay 13 günlük. Hiç emeklemedi. Yürümeyi ayakta durmayı çok seviyor. Tabanlarına ara ara basıyor. Onun dışında parmak ucuna basıyor hep. Ellerinden tutup evde yürütüyorum ben. Ayakta kendi kendine durması için destekliyorum. Devriliyor tabi ama yavaş yavaş yol katedeceğiz inşallah. Bi anda kendileri mi yürümeye başlıyor nasıl oluyor ki bu yürüme işi. Bi anda olan bişey mi yani