Yasinseyda Arkadaşlar 1 ay sonra kızımın dogum günü ne yapabilirim nasıl hazirlayabilirim yardımcı olurmusunuz 😍😍😍
01_210820 Yasinseyda afişe resmini bastırmayı düşünüyorum bende instagram da var boyutlarına göre güzel bir resim yaptırablirsin masamızı süslerim anne kız kombini yapıcam kıyafet
Melegimmm9 Yasinseyda Bizimde bir ay sonra doğum günümüz. Butik pastalardan sipariş verdik o gün için balon zinciri balonlar masanın arkası için yazılar masa için süslemeler vs sipariş vericem şuan daha seçemedim onları seçim aşamasındayız 🙈 anne kız kombini sipariş ettik babamızada bizimle uyumlu kıyafet aldık. Hediyelik olarakta tema vakfının magnetlerinden alıp herkes adına bağış yapmış olduk onlarda birkaç haftaya elimize geçer. Geri kalanı ikramlık falan olacak artık onlar içinde güzel şeyler bulduk 😊
Datselif Melegimmm9 hediyelik çok güzel düşünülmüş. Acaba nerden yaptinjz nasıl oluyor yönlendirebilir misiniz?
CrnAsl Biz 3 kişilik çekirdek aile olarak kutlama yapacağız o gün bize özel olsun istiyorum anı olarak kalması için evde çekim yapacağım bu haftasonu çıkıp birkaç süs almayı düşünüyorum pastasınıda ben yapacağım ilk pastası benim emeğim olsun istiyorum 🙏
Melegimmm9 CrnAsl profesyonel çekim mi yapacaksınız bizde fotoğrafçı araştırıyoruz dış çekim mi stüdyo çekimini yaptırsak karar verememiştk eve gelen fotoğrafçılar var mı merak ettim konsept ortamı falan hazırlıyorlar mı yani 🤗
Denizgiller Merhaba bende 1 ay önce kutladım balon zinciri aldım sarı beyaz şeffaf fotograflarını bastırdım pastasını kendim yaptım üstünü beyaz altın renk süsledim tulumunu satıyorum ilgilenirsen profile bakabilirsin nice yaşlar olsun🤗