bitterdelisi24 asıl siz yapmayın… lütfen.. korku postu açmışsınız, ayıptır .. alerjen çocuklara aşı yapılmaz, ya da ertelenir.. bu çocukların anneleri her an benim çocuğum rotaya yakalanacak korkusuyla mu yaşasın?
Her rotaya yakalanan ölmüyor, herkesin bünyesi farklı .. para ayırma meselesine gelince iş tek rotayla kalmıyor , bir sürü özel aşı var .. hadi onu da geçtim bur sürü virüs bakteri çeşidi var, hepsinin aşısini nerden bulalım? Dediginiz gibi her kapan ölümle yok kalıcı kilo vermeyle bogussaydi sağlık bakanlığı asiyi eminim ücretsiz yapardı. Tercuhe bırakmış..
Yapmayın, tecrübesiz annelere korku pompalamayin..