3.5 aylığız , doğduğundan beri bu mamayı kullanıyoruz başlangıçta takviyeydi şimdi tamamen mama ilerliyoruz ama dozunu artırsak bile 2 saat süreyi asamiyorum mutlaka 2 saat sonra acikiyor ortalığı yıkarcasina, şimdiye kadar kilo alımı da iyiydi ancak sanki boyu uzatmada daha etkili bir mama gibi geliyor bana , reflü dolayısıyla takviye olarak Bebelac thikener aldık hippe ekleyip öyle devam edeceğiz bir süre bakalım :) genel olarak anne sütüne en yakın en organik mama ama hipp combiotic 👍